- Pristatymas 3-7 d.d.
- Pristatymas 3-7 d.d.
- Pristatymas 3-7 d.d.
- Pristatymas 3-7 d.d.
„Ethic“ nėra prekės ženklas, atsirandęs iš niekur, nors visa tai nauja. Jis jau turi praeitį, istoriją, tikslus, šiokius tokius norus ir tam tikrą teisėtumą.
„Ethic dtc“, sukurta po „District and Addict“ nesėkmės, nori, kad etika būtų visko centre. Pinigų valdomoje aplinkoje, gerbdami savo sporto dvasią, „Ethic“ pasirinko mažinti maržas, lažindamiesi dėl plėtros. Prekės ženklas nori, kad aukštos kokybės dalys būtų prieinamos visiems. Siekiama, kad visi suprastų, kad įmanoma daug daugiau, kad paspirtukininkai taptų nepriklausomi.
Akivaizdu, kad „Ethic“ nėra tobuli, o pasirinktas būdas nėra pats lengviausias, todėl tai gali virsti ilgu procesu. Nepasiant to,„Ethic“ kova nebus trumpalaikė ir ji išstums viską iki ribos, kad pažymėtų naują žingsnį savo sporto ir aistros istorijoje.